Junior sommertræf på Bornholm
Tidspunkt
30.07.2021 kl. 00.00 - 30.07.2021 kl. 12.00
Sted
Nordlandshallen, Strandvejen 1 i Allinge.
Beskrivelse
Herved inviteres alle juniorklatrere og deres trænere til Juniortræf på Bornholm
d. 26. juli- 30. juli - 2021

 

Invitationen udsendes med et forbehold for aflysning eller ændringer i forhold til den forhån-
denværende Covid 19 situation.
Træffet afholdes med base i Nordlandshallen, Strandvejen 1 i Allinge.
Arrangør: Klatreforbundets Juniorudvalg.

 

Indkvartering foregår søndag d. 25/7 fra kl. 15:00 Træffet starter officielt mandag morgen d. 26/7
med det første måltid kl. 8.00. Indtil da er der selvforplejning.
Træffet foregår på klipper, hvor der vil være fokus på sportsklatring, topreb og bouldering. Hoved-
formålet er at skabe udvikling, inspiration og vidensdeling, samt at styrke venskaber, netværk og
kompetencer blandt klubbernes juniorklatrere og deres resursepersoner. Du må forvente en del
sociale aktiviteter og masser af råhygge i en atmosfære af fællesskab. Vi overnatter i / ved en me-
get smukt beliggende idrætshal med gode spise-, bade- og toiletfaciliteter. Alle juniorklatrere og
deres trænere / resursepersoner fra klubber under Dansk klatreforbund kan deltage.

 

NB! : Der er maximum plads til 50 juniorer, og det er først til mølle. Tilmeld dig senest d.1/7.
Prisen er 1200 kr. pr. person.
Ved tilmelding betaler man 500 kr. i depositum, som selvfølge bliver tilbagebetalt ved eventuel aflysning af arrangementet. De
sidste 700 kr. vil blive opkrævet d. 1. juli.

 

Det er et krav at hver klub stiller med et passende antal trænere / resurse personer. En voksen pr.
4 juniorer er fornuftigt. Alle voksne betragtes som resursepersoner der deltager for i samarbejde at
tilgodese juniorernes behov.
For hver 4 juniorer fra samme klub kan 1 træner/voksen resurseperson få gratis indkvarte-
ring og forplejning. Øvrige voksne må betale 1200 kr.
Hver klub skal medbringe 10 quickdraws + 1 dynamisk helreb på 60 meter for hver 2 deltagere fra
jeres klub. Husk at mærke Jeres grej. Der afregnes ikke for slitagerefusion.

 

Mere information og program udsendes efter sidste tilmelding. Deltagerne skal selv medbringe:
sygesikringsbevis, og evt. medicin. (husk pas hvis du rejser gennem Sverige) Toiletgrej og fornuf-
tigt tøj til 5 dages udeliv, husk badetøj, sovepose, underlag, pandelampe og drikkedunk samt per-
sonligt klatregrej: min. klatrehjelm, klatresele, klatresko, bremse, 3- 5 låsekarabiner, prossik,
slynge 120cm, cow tail. Husk også lommepenge efter behov. Spisegrej findes i hallen. I skal give
Jeres træner/ voksne resurseperson besked hvis der er personlige ting som vi skal være opmærk-
somme på.

Oplysninger ang. allergi og evt. speciel mad sendes pr. mail til taj@7184.dk senest d.1/7. Skriv “JT Mad” i emnefeltet

Ved spørgsmål kontaktes Erling Strauss på 22 32 33 77 - erlingstrauss@yahoo.dk
 

Vel mødt ved Juniorudvalgets 16. sommertræf.

Dansk Klatreforbund