NSPIRATIONSWEEKEND & JUNIOR BOULDER

Weekenden er for de ældste juniorer – Drenge og piger fra aldersklasserne
- Youth A (årgang 2001 – 2002)
- Juniors (årgang 1999 – 2000)

Hvis du elsker at klatre og har et brændende ønske om at udvikle dig og finde nye venner hvis hjerte også banker for klatring, så tilmeld dig! Denne weekend er for alle dem der søger deres fulde klatre-potentiale. Du behøver ikke at klatre på eliteniveau men du skal være klar på at give alt hvad du har. Hvis du mener du er den bedste, er det også her du bliver udtaget til div. konkurrencer og træninger.

Lørdagen vil byde på workshops, med finale træning, fysisk træning og bevægelseslære. Her kan du få sparing med nogle af de bedste klatrere i Dk. Som undervisere stiller vi med A-holdet! Bjørn og Katrine fra senior landsholdet, Elias både bygger og underviser. Sidst men ikke mindst seniorlandsholdet chef træner Lasse og Fysik træner Mikkel.

Om søndagen fyrer vi op i en total boulder konkurrence, hvor alle kan blive max udfordret.

Vi overnatter old-school i hallen. Så medbring sovepose, liggeunderlag,(man kan også ligge på madrasserne). Der vil være arrangeret fællesspisning lørdag aften, søndag morgen og snacks til at holde den kørende til konkurrencen.

Vi kommer samtidig til at have fokus på fællesskabet! Man vil komme til at lærer nogle nye mennesker at kende og knytte tættere bånd med dem man kender i forvejen. Vi klatrer bedre når vi har det sjovt med det.

Vi håber at så mange trænere som muligt vil tage med deres klatrere, der vil være sparing med landstræneren og massere inspiration at tage med hjem i klubben.

Vi sørger stadig nogle voksne frivillige for at få hele arrangementet til at hænge sammen. Så kunne du tænke dig at hjælpe os med at skabe en fed dag for de unge så skriv tilmikkel@klatreforbund.dk.

Det forgår i DBKK gamle lokaler på sundholm. Kedelhallen, Sundholmsvej 28D, 2300 København S.

PROGRAM

Lørdag
Vi mødes kl. 12

Workshops fra kl. 13-18
Fælles spisning kl. 18:30
Chill og foredrag kl. 20-23
Sengetid kl. 23

Søndag
Vi spiser morgenmad fra kl. 07:30
Total boulder start kl. 9
Total boulder slut kl. 12
Præmie overrækkelse og afrunding fra kl. 13
Slut kl. 14

Max antal deltagere: 70

Priser: begge dage 350kr,
søndagens Total boulder 150kr.

Sidste tilmelding torsdag den 15. Nov

15.11.2018