Juniortræf på Bornholm 2023
27.07.2023 kl. 00.00 - 28.07.2023 kl. 24.00
nordlandshallen allinge

Juniortræf på Bornholm d. 23. juli- 28. juli - 2023

Klatringen foregår på klipper, hvor der vil være fokus på sportsklatring, topreb og bouldering. Hovedformålet er at skabe udvikling, inspiration og vidensdeling, samt at styrke venskaber, netværk og kompetencer blandt klubbernes juniorklatrere og deres resursepersoner. Du må forvente en del sociale aktiviteter og masser af råhygge i en atmosfære af fællesskab.

Vi overnatter i Nordlandshallen, en meget smukt beliggende idrætshal med gode spise-, bade- og toiletfaciliteter. Alle juniorklatrere og deres trænere / resursepersoner fra klubber under Dansk klatreforbund kan deltage.

Træffet afholdes med base i Nordlandshallen, Strandvejen 1 i Allinge. Arrangør: Klatreforbundets Juniorudvalg.

Indkvartering

Indkvartering foregår søndag d. 23/7 fra kl. 15:00 Træffet starter officielt mandag morgen d. 24/7 med det første måltid kl. 8.00. Indtil da er der selvforplejning.

NB! : Der er maximum plads til 50 juniorer, og det er først til mølle. Tilmeldingen forventes at åbne primo februar.

Dansk Klatreforbund