Junior Sommertræf - Bornholm

SOMMER JUNIORTRÆF PÅ BORNHOLM

30. juli til 3. august 2018

(praktisk info findes længere nede)

Kom og vær med til årets bedste klatredage på Bornholm! Vi klatrer sportsklatring, topreb og bouldering på Danmarks bedste klipper. Der er fokus på udvikling, inspiration, vidensdeling, og sociale aktiviteter. Der vil være masser af hygge og fælles aktiviteter, hvor venskaber og netværk mellem klatrerne og klubberne styrkes. Vi overnatter i en meget smuk beliggende idrætshal med udsigt over Østersøen, med gode spise-, bade- og toiletfaciliteter, og kan snakke om dagens oplevelser og blive klar til næste dag.

Nogle af aktiviteterne er…

- Sportsklatring

- Bouldering

- Topreb

- Deep Water Slackline

- Freezer Game

- Rapelling

- Masser af hygge!

PRAKTISK INFO

Start: Indkvartering fra søndag eftermiddag d. 29/7. Træffet starter mandag morgen d. 30/7 med det første måltid kl. 8.00.

Base: Nordlandshallen i Allinge.

Arrangør: Klatreforbundets Juniorudvalg.

Tilmelding: senest d.8/7

Pris: 1000 kr. pr. person (også de voksne).

Medbring: Sygesikringsbevis, evt. medicin, pas (hvis du rejser gennem Sverige), toiletgrej, fornuftigt tøj til 5 dages udeliv, badetøj, sovepose, underlag, pandelampe, drikkedunk, personligt klatregrej, lommepenge.

Hver klub skal som udgangspunkt medbringe 2 dynamiske reb på 60 meter, 5 slynger (120 cm) og 10 skruekarabiner. Husk at mærke jeres grej.

Det forventes at hver klub stiller med et passende antal trænere/ressource- personer (en voksen pr. 4 juniorer er fornuftigt).

I skal give jeres leder/træner besked hvis der er personlige ting som vi skal være opmærksomme på. Oplysninger ang. allergi, speciel mad e.l. sendes pr. mail til taj@7184.dk senest d. 15/7. Skriv “JT Mad” i emnefeltet.

NB! Vi forventer at alle deltager i de sociale aktiviteter.

Mere information og program udsendes efter sidste tilmelding.

Vi glæder os til at se jer!

Erling Strauss & Mikkel Højgaard

08.07.2018