Juniortræf på Bornholm 2023 VOKSEN RESURSEPERSON

Juniortræf på Bornholm Tilmelding af voksne resursepersoner

Da det er nødvendigt at der deltager voksne resursepersoner fra alle klubber på juniortræffet er der her tilmelding af disse.

Resurspersoner under junior træffet.

Det er et krav at hver klub stiller med et passende antal trænere / resurse personer. En voksen pr. ca. 4 juniorer er fornuftigt. Der er et begrænset antal pladser til voksne. Det forventes at alle voksne samarbejder for at tilgodese juniorernes behov, og hjælper til afvikling af Træffet. Der kan være tale om praktiske opgaver så som madlavning, rengøring, og selvfølgeligt hjælpe til under afvikling af aktiviteterne under træffet.

Alle voksne betaler 1600 kr. Ved tilmelding for indkvartering og forplejning.

For hver 4 juniorer fra samme klub kan 1 træner/voksen resurseperson få refunderet 50% at tilmeldings gebyret.

Efter tilmeldingsfristen bedes klubben koordinere og skrive til henrik@klatreforbund.dk hvem der skal have refunderet.

Forud for træffet vil der blive indhentet børneattest på voksen resurse personer.

Vi forventer at alle har mulighed for at blive på træffet indtil det slutter fredag kl. 12:00 med mindre andet er aftalt på forhånd. Vi anbefaler derfor at I bestiller færge billet i god tid.

Man er velkommen til at blive i hallen efter kl. 12 hvis det passer med færge afgange ; )

Ved spørgsmål angående træffet kontaktes Erling Strauss på 22 32 33 77 - erlingstrauss@yahoo.dk

Vedrørende spørgsmål om tilmelding og betaling kontakt Henrik Stephansen på 20959144 henrik@klatreforbund.dk

Vel mødt ved Juniorudvalgets 17. sommertræf.

19.06.2023
24.07.2023 kl. 08.00 - 28.07.2023 kl. 12.00